piątek, 19 kwietnia 2013

Hejka :3

Chciałam przeprosić za nieobecność, ale nie miałam za bardzo dostępu do kompa... Ale to nic , teraz już postaram się regularnie pisać ;)) Chciałam podziękować Wam za to że odwiedzacie tego bloga, jest Was już coraz więcej! :*


1. A więc Daria już chodzi do szkoły , o wiele lepiej się już czuje . Cieszę się z tego powodu , bo długo jej już nie było. :(

2. Dzisiaj na basenie znów pojawił się ten rumun  czy cygan, ktokolwiek ;p Tym razem nie przystawiał się do Patrycji , ani Żakliny , tylko do babki z wf. Ale ta go wywaliła . W między czasie pokazał nam swój brzusio bleee <rzyg> . To nie było fajne :///

3. Żaklina i Jasiek dalej kręcą , są teraz na etapie hmmm... pożyczania bluz? Ciekawe co na to Kuba ? ;D

4. Dzisiaj kolejna próba do tego przedstawienia (dla niewtajemniczonych jest ono o Zdrowym odżywianiu, a dokładniej jest sprawa sądowa  o fast foodach) . Nie podoba mi się jak chyba wszystkim , jest straasznie nudneee . Ale cóż nie ma czasu na zmiany  ... Dobrze, że przynajmniej zlikwidowaliśmy tą scenkę z batonem i owocami. Uff..

5. Najspokojniejszy chłopak z całej klasy wczoraj wybuchnął i dosłownie rzucił się na Piotrka xd MASAKRA jakaś z tymi ludźmi.

6. To był ciężki tydzień i nareszcie łikend. Jupiiii :D Naprawdę się ciszę , należy mi się ;) I później znowu wolne (egzamin gimnazjalny, majówka)  fajnieee mamy ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz